باران ستارگان

ستارگان بارانی

باران ستارگان

ستارگان بارانی

با تو که نمی‌شناسمت ... !

می‌ترسم .
می‌ترسم؛ نه از تعقیب سایه و سنگ ،
نه از شب‌های بی‌مهتاب و زوزه‌ی گرگ ،
از آدم‌ها... از آدم‌ها می‌ترسم .
از آن ‌که با من می‌نشیند و برمی‌خیزد .
از آن‌ که هر صبح به سلامی و لبخندی پاسخم می‌گوید .
از دوست‌ نمایان ...
از آن‌ که دوست می‌نماید می‌ترسم .
از همانان ‌که ــ به قول فروغ ــ مرا می‌بوسند و طناب دار مرا می‌بافند ...
سال‌هاست که می‌ترسم.
از آدم‌ها می‌ترسم و می‌گریزم به خلوت.
به خلوتِ خالی از چشم
می‌گریزم و می‌ترسم از چشم‌هایی که خلوتم را می‌پایند …
می‌گویند هر کاری عقوبتی دارد ؛
عقوبت ریختن آبروی دیگران، عقوبت تمسخر، تحقیر و عقوبت شکستن دل .
تو بگو ... بگو من مبتلای کدام عقوبتم ؟
کاش در زمان پیامبری می‌زیستم ، از ترس‌هایم می‌پرسیدم و از عقوبت‌کشیدنم.
کاش ناگاه از جایی الهامم می‌شد که این درد که می‌کشم از کجاست !
دوستی بود ــ آن سال‌ها می‌گفت:
- فکر کن حالا ! حتماً گناهی کرده‌ای، توبه کن از گناهانت!
من فکر می‌کردم با خودم ... من گناه نکرده بودم
خدای من مثل خدای آنها سخت‌گیر نبود که از من کارهای سخت بخواهد
مادرم همیشه می‌گوید : هر چه به ما می‌رسد، هر چه به ما می‌دهند، هرچه که می‌گویند سرنوشت ماست، همه را یک روزی، یک جایی از ما پرسیده‌اند و بله‌اش را گرفته‌اند.
از من هم پرسیده‌اند ؟
یادم نمی‌آید ... !
و این شاید معنی همان تقدیر است که هیچ ‌وقت نفهمیدمش.
......
من می‌ترسم از این همه دروغ ... از تزویر .
می‌ترسم از متنعّم بی‌درد که نفَس از گرما می‌آورد و لب به نصیحت و شماتت می‌گشاید.
حتی از تو...
راستی ای چشم‌های ناآشنا ! تو که ترس‌هایم را می‌خوانی... تو کیستی؟
کیستی ای چشم‌های پنهان ؟
از تو هم می‌ترسم .
اما گاهی می‌خواهم به تو بگویم.
همه‌ی ترس‌هایم را بریزم جلوی دیدگانت تا بخوانی.
شاید دست‌هایت را گشودی...
شاید به پیامی و کلامی مرا نوازیدی.
ای مخاطب ناآشنا !
شاید دست‌هایت را برایم به سوی آسمان بلند کردی و ستاره‌ای چیدی .
ستاره را در کلامی بگذار و برایم بفرست ...!
نظرات 4 + ارسال نظر
فریبا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 http://www.delovan.blogsky.com

سر کوه بلند امد عقابی ...نه هیچش ناله ای . نه پیچ و تابی .....نشست و سر به سنگی حشت و جان داد ...غروبی بود و غمگین آفتابی

افسانه چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:03 http://mosafere-tanha.blogsky.com

سلام خوبی؟
مرسی که سر زدی و ممنون از نظرت
مطلب زیبایی نوشتی

زمان طولانی میشودبرای کسانی که غصه دارند.کوتاه میشود برای کسانی که شاد هستند. دیر می گذرد برای کسانی که منتظر هستند زود می گذرد برای کسانی که عجله دارند اما.................... اما ابدی میشودبرای کسانی که عاشق هستند

موفق باشـــــــــــــــــــــــــــــــــی

فعلآ

سلام شما خوب هستی؟
ممنون که شما هم سر زدی . من تازه شروع به کار کردم امیدوارم بتونیم توی این محیط مجازی و قشنگ دوستای خوبی برای هم باشیم و امیدوارم که وجود مفیدی توی جمع همه ی دوستان داشته باشم.

...
دیوانه باش تا غمت دیگران خورند... عاقل مباش تا غم دیگران خوری.///
دیوانه را ز محبت توان کرد رام... مارا محبت است که دیوانه میکند.
...

امیدوارم بیشتر حضورتون رو ببینم اینجا و وبلاگ واقعا زیبایی دارین.
شاد باشین و همیشه پیروز. راستی شما دومین نفری هستی که به وبلاگ من سر زدی

سارا پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 http://vaghayeetefaghie.blogfa.com

مطلبت خیلییییییییی قشنگه.موفق باشییی

. پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:14

قربونت برمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خودت که می دونی کیم نه؟؟؟؟؟؟؟ اگه نمی دونی اشکال نداره می بخشمت
خر نشی اینو تاییدش کنی

سلام جمیل جان . خیلی خیلی لطف کردی که نظرتو گفتی. قربونت برم دفعه بعدی اینقدر خشن نظر نده لطفا . پیش دوستان آبرو دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد